2012年12月5日 星期三

單飛人

鬼佬玩到無嘢玩

好像「鐵金鋼勇破魔鬼黨」(Thunderball, 1965)之中的占士邦,不過占士邦用壓縮氣,現在用水。

裝一個鐵架,上有噴射嘴,有喉管通到拖曳的快艇,連接一個高壓水泵,抽入海水傳到背包向下噴出,衝力強勁,整個人可以「浮」空中。


  拍攝地點是澳洲昆士蘭的Redcliffe半島的Clontarf東岸。


View Larger Map


黑白 Wide Shot,玩下 Ansel Adams 風格

..................

13 則留言:

  1. Raymond上午8:54

    這類玩意,在澳洲流行嗎?

    回覆刪除
  2. 鬼佬有創意,我鍾意,不過無膽(能力)玩。我又鍾意張黑白 Wide Shot,有意境(Eternity and a Day)。

    回覆刪除
    回覆
    1. http://vimeo.com/10549469#

      刪除
    2. 那是名家傑作,老兄抬舉拙作了。

      刪除
    3. 咸魚白菜也好好味。

      刪除
  3. 睇下幾時跌乜死班扑街先得!

    回覆刪除
  4. 早前報紙已經有報導,不知香港會否引進?

    回覆刪除
  5. 不過我又想試玩吓噃!記得'N'年前後生時去泰國旅行,都有玩佢地啲快艇降落傘,又去海洋公園既水上樂園玩綱索跳水,我對空中滑翔亦有啲興趣,成日諗會係點感覺,當然,家下一把年紀,真係有機會俾我試,夠唔夠膽去馬重係未知數。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在泰國暈船暈到坐在沙灘上,不過就算好人好姐我都不會玩。

      刪除