2015年8月8日 星期六

新玩具 3

新玩具 3

武術有少林與武當,跑車有法拉利和保時捷,傳統相機有Leica和 Zeiss,鋼琴有 Steinway與 Borsendorfer,小提琴有 Stradivarius和 Del Gesu......無論後來有多少競爭者和模仿者,大哥大的歷史地位,也是不能取代的。

講到電結他,就一定是美國的 Fender 和 Gibson兩大老牌了。

月前我賣掉玩了廿多年的Fender Stratocaster,再買入一把 Fender Telecaster(新玩具 2)。這個月因緣際會,在當舖看見這個 Gibson 鎮山之寶 Les Paul,價錢訂得很公道,是新貨的三分之一,出店稍一考慮,便回頭議價,壓他幾十元價,成功買入了。

Gibson 製造結他的理念,和Fender 的完全不同,聲音也有分別:Fender聲音清越,Gibson 聲音純厚,在唱片上聽,也很容易分得出。著名樂隊結他手,多數採用其中一種,終身不渝。我輩業餘玩家,沒所謂,兩樣都有的話,得閒玩下這個,玩下那個,左右逢源,實在是賞心樂事......

Les Paul結他在1952年面世,幾十年來外貌變化甚微,可謂工業設計的極品。論到其結構和用料,則是經過幾十年千錘百煉,適應不同樂手的要求,基本設計哲學不變,而衍生很多款式。

我買的是Gibson的副廠 Epiphone的出品,規格大同小異,是2002年的出品,韓國製造,現在多數是Made in China 的了。

這個結他,上手一定善待之,如珠如寶,外表看來有85%新淨,琴身油漆仍然是閃閃靚,活動部分沒有老態,觸感和聲音還是很好。

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

*倘有留言未能即時上板,是自動過濾去了spam之故,諸君稍安無躁,版主每日檢查幾次,一有發現便會救回*

(文章允許轉貼,請具作者名字:梁煥松)


11 則留言:

  1. PAT METHENY - LETTER FROM HOME https://www.youtube.com/all_comments?v=_5-pBkwyUxc
    那支「玩具 guitar」音色很好!

    回覆刪除
    回覆
    1. Pat Methany 長久是Gibson ES-175的用家,後來改用 Ibanez 為他特製的款式。

      刪除
  2. 超抵玩嘅結他,現PHOENIX 的 CRAIGSLIST 就有幾十個在市場,$150-350 有交易。

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽過這個網店,不過加上運費不很化算。
      有些網店乾脆不寄貨到南半球的。

      刪除
    2. 不是店,私人交易站,作參巧之用,一般唔會代寄,好多人以代寄呃錢,小小的PHOENIX 都有咁多盤,梁兄真是識貨及實際之人。

      刪除
  3. 有些人心事細,幾年前睇中一套全新humanscale 的KEYBOARD TRAY,市塲賣$200 以上,ebay make offer, 我counter offer $25 因為我要另付運費$25,而賣家堅持要$35,啲野價錢唔合我一定有堅持,應該傾唔成,後來我收到電郵,問我係咪住係Mesa, Arizona他說參照我的資料得悉,他說過幾天感恩節,他的外父來加州探佢,如果我同意$35他就會請他外父帶回ARIZONA,譲我到取,他外父就住我家附近。
    CRIAGSLIST出晒名,引出幾單大凶殺案,連電影都拍過,交友搞出命䅁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 市價200,你殺價殺到25,都算心狠手辣 !

      刪除
  4. 佢BUY IT NOW $45 and allow make offer, 市場廠價超過$200, 佢有成十件去賣,肯定係什麼渠道BID返嚟,睇住佢成個月都賣唔晒,稔住$25 + 25 搞掂,個TRAY 非常正,但都有其他TRAY用緊,上個月我$10就在本地CRAIGSLIST買多一個二手的,現在屋企垃雜嘢多,唔平就唔會買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔平唔買,這句最正確了。

      刪除
  5. 四,五年前我係EBAY buy it now $180 買咗部DELL ULTRASHARP MONITOR (市價$350),條友話有十部賣咗一部咪去馬,再睇清楚係菲律賓賣家,知道笨SEVEN,不過EBAY 保證的無有怕,過咗一日條賓佬電郵通知shipping. 但是說我買的是DELL ULTRSHARP MONITOR catalog今天寄出,梁兄睇清楚,佢即係話我用$180買catalog,條友根本連CATALOG都無寄過,我啋佢都傻直接同EBAY講,兩日就收翻錢,佢錢又賺唔到,一世都唔使再用EBAY啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好在是eBay,美國D嘢有時係幾好嘅。

      刪除